2018. máj 25.

Félredugtam és ez a te hibád!

írta: Lucifer1990
Félredugtam és ez a te hibád!

A mai nap kicsit bele másztam az internet pöcegödrébe és bulvár cikkeket olvastam. Nem sűrűn csinálok ilyesmit, de olykor túl sokáig van a telefon a kezemben. Ezzel párhuzamban imádom a sport minden fajtáját főleg a küzdősportokat. Azonban most egy hazai úszó fenomén magánéleti szennyeséről olvastam. Aki egy kicsit képben van az tudja,, hogy Hosszú Katinkáról van szó. A világklasszis úszónő hónapok óta vehemens viaskodásban áll férjével, eddig ismeretlen okok miatt. Azonban most kitálalt a férj! A lényeg, hogy Katinka megcsalta férjét és egyben edzőjét Shane Tusupot, amit később azzal indokolt, hogy férje az eredő oka ennek. Ez baszd meg felháborító!

 

Amikor valaki megcsalja kedvesét, azt nem lehet a másik számlájára róni. Voltam már felszarvazott és felszarvazó szerepében is. Egyik sem kellemes pozíció. Valóban a titkos viszonyoknak megvan a maga sajátos varázsa akármennyire is erkölcsileg elítélendő tett ez. Viszont a lebukást vagy vallomást követően azzal könnyíteni saját lelki ismeretén a „bűnös” félnek, hogy azt mondja „te vagy az oka xy tulajdonságod vagy tetted miatt” attól forr a vérem.

 

Miért is háborgok? Azért mert egy megcsalást nem lehet a másik számlájára róni. A megcsalás szokták mondani egy folyamat. Valóban! Van behatolás, orgazmus és búcsú… Viszont lelkiismeretfurdalást okozni a kedvesünknek azzal, hogy lerántjuk a saját szintünkre, hogy azt mondjuk neki „ez azért van mert…és ez a te hibád is”. Nem baszod, ez nem a másik hiányosságából fakad. Ez egy folyamat valóban. Hozol egy döntést amit nem hozhatsz összefüggésbe a másik tetteivel. A saját döntéseidért te vagy a felelős, senki más! Nem tetszik valami a kedveseddel kapcsolatosan? Ülj le és beszéld meg vele. Ha ez nem működik többszöri próbálkozás ellenére sem ,akkor csald meg, vagy hagyd el. Azonban sose kend a másikra mert azzal azt mondod ki, hogy „Igen bűnös vagyok de ez a te bűnöd is és ezért lerántalak a saját szintemre ahelyett, hogy elhagytalak volna”.Lehet mondani, hogy egy ítélkezős faszkalap vagyok, de így gondolom.

 

Félreértés ne essék! Nem tartom rossz embernek azt aki megcsalja a párját. Ahogy előző bejegyzésemben olvashattátok én elfogadom, hogy az ember esendő de mégis ettől tökéletes az ember maga. Viszont azt nem fogadom el, hogy valaki gyáva. Na ennyi lett volna a ma esti szösszenetem, a témával kapcsolatban majd megjelenik egy hosszabb eszmefuttatásom de most egyelőre ennyi csak a cikk kapcsán.

 

Áldás békesség gyermekeim!

Lucifer

Szólj hozzá

kommunikáció döntés megcsalás