2017. dec 18.

Csizmák és korbácsok

írta: RisleyAddix
Csizmák és korbácsok

Most hétvégén tartottuk a III. Főnix BDSM Party-t.

Amellett, hogy egy kiváló BDSM bemutatót láthatott a Közönség @MasterElias és @Nicolm előadásában, sokan játszottak is. Az esemény -hagyományainkhoz híven- nemzetközi volt: 2 finn, 1 bolgár és 2 orosz résztvevőnk is volt.

Az egyik orosz Hölgy még sosem fogott a kezében korbácsot, de most kedvet kapott hozzá. Egy, a fájdalmat nagyon durván jól viselő és kedvelő fiatalember volt ütéseinek alanya.

Először @MDeliah segített neki abban, hogy elsajátítsa az eszköz használatának alapjait, utána Elias is beszállt. Az orosz Hölgy első gyakorlás nem tartott tovább 10-15 percnél. Elsőre azonban -szerintem- ez épp elégséges, hiszen annak, aki életében először korbácsol meg valakit, ez egy nagyon intenzív élmény.

Az esemény során szervezőként sok emberrel beszélgettem, és igyekeztem koncentrálni azokra, akik még nem jártak korábban BDSM rendezvényen, így egy magyar úriember mellett a fent említett orosz Hölggyel is beszélgettem. A buli vége felé csatlakoztam be egy társalgásba, amiben ő is részt vett. Épp a csizmák voltak a téma, ezen belül is az, hogy túl vékony a lába, ezért nem talál olyan hosszú szárú darabot, ami ne állna neki úgy, hogy benga állatnak tűnjön rajta a lábbeli.

 

Képtalálat a következőre: „boot and flogger”

A képen egy londoni borozó és étterem a Boot & Flogger (Csizma és korbács látható)

Míg mások az ütlegelés különböző formáihoz értenek jól, a BDSM és a fétisek világában az egyik szakterületem pont a Lábbelik Birodalma. Így meg tudtam nyugtatni, hogy lehet az ő nem vastag lábszárára is megfelelő csizmát találni, csak jó helyen kell keresni. Tippet is adtam neki: a nyugati aluljáróban található hosszú, ám keskeny cipőboltot. Úgy tűnt, hogy legalább annyira értékelte a tippem, mint a korbácsolás oktatást.

 Mindig örülök, amikor valaki az általunk szervezett eseményeken jól érzi magát, és annak is, ha ezt az érzést azért éli át, mert új ismeretekre tett szert. Ugyanakkor a blogolás is egy tanulás folyamat -legalábbis- számomra. Korábban képet keresve az egyik itteni írásomhoz, találtam rá a  '90-es évekbeli Kinky Machines nevű együttesre:

Képnek sem egy hatvanas években nyitott angol borozót terveztem tenni a blogomba, ugyanakkor ha az internet segít tágítani a látókörünket, merjünk huncutok lenni (a szó eredeti jelentésea németben: szuka pina, vagy szebben szólva: a nőstény kutya nemiszerve, ezt a hétvégi buli egyik résztvevője osztotta meg velem, de forrást is mellékelek az érdeklődök számára: http://meszotar.hu/keres-huncut).

Fura, hogy miért kerültek kutyás szitkozódások sok nyelvbe: bitch, szuka (eredeti jelentése mindkettőnek: nőstény kutya), Hundsuft (a huncut német eredetije). Úgy látszik, tényleg a macskák irányítják a világot, mert a "hogy szarna egy macska az öledbe," vagy a "te macska fattyja" mintha hiányoznának az általam ismert nyelvek szitokozódó nyelvezetéből. Persze lehet, hogy Skandináviában szoktak a norvég erdei macskákkal(norvégul: Skoggat) átkozódni, ki tudja.. Ennyi állatkodás után menjünk és igyunk meg egy pohár bort a Csizma és Korbácsban!

 

 

 

 

Szólj hozzá

tanulás csizma korbács BDSM Nyugati BDSM buli