2018. jún 13.

Párkeresés a BDSM világában

írta: RisleyAddix
Párkeresés a BDSM világában

Funstuffforus írása

Néhány éve úgy alakult, hogy az akkori pasimmal - akivel elkezdtem bontogatni szub szárnyaim - szétmentünk. Nem részletezném, nem működött (annyira a BDSM dinamika sem), de én sokat tanultam magamról és a vágyaimról, így amikor újra a párkeresés ingoványos talajára léptem elhatároztam, hogy igyekszem olyan párra lelni aki hasonló érdeklődésű.

A legáltalánosabb tapasztalatom az, hogy valahogy mindig megtaláltak a huncutok. Vagy azért, mert ennyire magas az arányuk a szingli férfiak között, vagy belőlem sugárzott valami a profiljaimon keresztül. Általában nem telt el sok idő, míg felmerült a téma – OkCupidon nem volt semmilyen utalás, a Tinderen pedig annyi, hogy „kinky”.

 

Image result for kinky

A pasik elég vegyesen reagáltak, volt, aki rögtön átváltott „domináns” hangnemre és durván kérdezte hogy leszek-e a „ribanca”, volt aki játékosabban érdeklődött, kedves és udvarias maradt. Amit negatívumként hoznék fel, hogy az esetek jelentős többségében amint kiderült hogy érdekel a BDSM és szub vagyok, onnantól megszűnt minden hétköznapi párbeszéd, és csak ez meg a szex úgy általában volt a téma. Volt, hogy igyekeztem azért hétköznapibb témákat is felhozni, mert végül is nem (csak) szexpartnert vagy játszótársat keresnék, de nem igazán jártam sikerrel, a srácok újra és újra visszaterelték a témát.

A másik meglepő tapasztalat az volt, hogy ezeknek a pasiknak elenyésző része volt kapható tényleges találkozóra, úgy láttam hogy a többség csak élvezte hogy kicsit kiélheti a „sötét vágyait”, eltitkolt élvezeteit megbeszélheti valakivel anélkül hogy az elborzadna tőlük. Szívesen és lelkesen chateltek erotikus témákról, hogy mit csinálhatnánk mi egymással, de aztán a találkozó mégsem jött létre.

 

Image result for chat joke

Volt olyan, aki annak ellenére, hogy a téma felmerülésének elején fel szoktam sorolni a hard limitjeim, mégis erőltette hogy „de játsszuk el hogy olyat csinálunk” vagy „de azért biztos élveznéd”. Ennek kiemelkedő példája az a srác volt, aki, miután a személyes találkozón elmondtam hogy nem kenyerem a fizikai és érzelmi eltávolítás, elkezdte ecsetelni hogy ha felmennénk hozzá akkor nekem már az ajtóban meztelenre kellene vetkőznöm és nem érne hozzám egész este, esetleg egy ketrecbe is bezárna. Nem kértem belőle, elbúcsúztunk egymástól. Később még rám írt, hogy nem gondoltam-e meg magam, mert milyen jól járnék vele.

Volt, akivel megbeszéltük hogy ismerkedős első találkozót tartunk, megbeszéljük kit mi érdekel, de maximum akkor történik bármi, ha nagyon megvan a kémia. Ennek ellenére rögtön térdre akart nyomni maga előtt. Merthogy szub vagyok, tegyem meg amit a dom parancsol.

Olyan is volt, aki mindenképp azt akarta, hogy én domináljam le, és valahogy az ő dominanciáját próbálta erre használni (elég vicces volt, így utólag). Például határozott, domináns hangnemben utasított hogy hívjam „kicsi pöcsűnek” mert őt az izgatta ha degradálják. Volt egy randink, meg próbálkoztunk még utána chaten, de aztán megértettem vele hogy nem ugyan azt keressük, engem ez cseppet sem hoz lázba és nem tudom neki azt nyújtani, amit szeretne. Elváltak útjaink.

Voltak persze nagyon pozitív tapasztalatok, elbűvölő emberek is, remek beszélgetések. Néhány pasival szinte azonnal megvolt a közös hang, velük több randim is volt, bár komoly dolog nem lett egyikből sem. Ennek ellenére sok mindent kipróbálhattam velük, amit korábban nem, és mindegyikkel nagyon jókat beszélgettünk a játék előtt vagy után is. Van, akivel azóta is tartom a kapcsolatot, bár csak chatelünk mert azóta már ismét kapcsolatban vagyok.

Összességében nagyon érdekes tapasztalat volt szubként ismerkedni az interneten. Ha esetleg valaki most vágna bele, annak azt tudom tanácsolni, hogy hacsak nem alkalmi játszópartnert vagy szeretőt keres, akkor ne terítse ki a kártyáit azonnal, én megtettem és többnyire nem sült el jól.
Ó, és semmiképp se mondjátok hogy tapasztalatlanok vagytok, mert az sokak fejében egyenlő a befolyásolhatóval és a butácskával, és nagyon nehéz utána megértetni a férfiakkal, hogy nem, attól hogy konkrét, fizikai tapasztalatom kevés (volt még akkor) attól még nem megyek bele valamibe, amiről tudom, hogy nem nekem való. Érdemes jobban megismerni a srácokat, mielőtt belementek a BDSM vonalba, hiszen itt nagyon fontos a bizalom. Bíztató kezdet ha a pasi nem rögtön lakásra hív, hanem semleges helyen találkoztok, mert akkor ő is meg akar ismerni, nem csak egy tucattest leszel. Jó keresgélést, vigyázzatok magatokra :)

Szólj hozzá