2018. már 17.

Dani, mint politikus02: Mindnyájunknak el kell menni!

írta: RisleyAddix
Dani, mint politikus02: Mindnyájunknak el kell menni!

Ma voltam egy Munchon, amit @Hellace szervezett.

A munchot, számos más BDSM szakkifejezéssel ellentétben (kinky, kink, brat, edging) könnyű lefordítani magyarra: bár a nyammogás, vagy a csámcsogás is szerepelnek a szótárban, de megmaradnék a vegyülésnél.

A munch, avagy vegyülés olyan találkozó, ahol BDSM-fétis érdeklődésű emberek szabadon eszmét cserélhetnek hobbijaikról, szexualitásról, politikáról, sportról, bármiről. A mai eseményen szóba került többek közt a kisebbségek: arabok, zsidók, melegek, cigányok társadalmi, illetve főként iskolai elfogadásának kérdése. Elhangzottak izgalmas gondolatok és érvek, de úgy érzem, hogy a legtöbb, amit mi, akik nem vagyunk a hatalomban, vagy annak közelében, tehetünk az, hogy április 8-án a jelenlegi ellenzékre szavazunk.

Akit pedig zavar, hogy nyilvánosan politizálok, annak ajánlom figyelmébe Immanuel Kant: Válasz a kérdésre, mi a felvilágosodás? ( 1784), amiben a porosz gondolkodó erős distinkciót tesz a privát és a nyilvános észhasználat/kommunikáció közt. Az érvelés rekonstruálása röviden: (nyilvános észhasználat) egy papnak kötelessége a templomban Istenről, és az ő jóságáról prédikálnia, míg egy tanárnak az iskolában leadni a tantárgyából előírt tananyagot. Azonban egy kocsmában, vagy egy parkban, a Tordai Hasadéknál túrázva a pap is közölheti bárkivel (privát észhasználat), hogy ateista és nem hisz sem a Mikulásban, sem az Úrban. Illetve a földrajz tanár is elmondhatja Ausztráliában, hogy a Föld lapos, és a Nap kering a mi bolygónk körül.

A véleménynyilvánításhoz való jogom filozófiai hátterének megalapozása után, szeretném megköszönni @Voodoolove kollégámnak, hogy írt az idén novemberben megrendezésre kerülő III. Magyar BDSM Konferenciáról: http://nexusbdsm.blog.hu/2018/03/16/osszegzes_453

Illetve köszönöm @Hellace-nak, hogy lelkiismeretesen szervezi a Vegyüléseket, immár lassan egy éve.

Csakúgy mint a közéletben a BDSM-ben is van politizálás. Ha én hozok valakit külföldről akkor az rossz "migráns", ha más hoz jön ugyanaz az ember, akkor jó "migráns". Ha valaki diktatórikus eszközöket alkalmaz, ő demokrata, ha én demokratikus vezető vagyok, egyből náci diktátori rangra emelnek. Halkan jegyzem meg, hogy egy hívő zsidóra, azt mondani, hogy náci/fasiszta diktátor...khmmm enyhén szólva is egy orbitális faszság. Értem én, hogy itt mindenki Otto Weininger  (http://www.tabletmag.com/jewish-news-and-politics/world/983/was-this-man-a-genius)szakértő, de én nem vagyok Weininger úr. 

 

----------

Visszatérve az írásom elején el kezdett gondolatmenethez. Itt -szerintem- csak akkor lehet változás az ország szociális helyzetében, ideértve sok más kisebbség mellett a: melegek, zsidók, arabok, cigányok, BDSM-esek és fetisiszták elfogadását, ha április 8-án elmegyünk is a jelenlegi ellenzékre szavazunk, mind listán, mind egyéniben. Egyéniben pedig a  körzetünk legesélyesebb ellenzéki jelöltjére.

 Végezetül pedig engedjétek meg, hogy megosszak Vejetek (szándékos a j az l helyett) egy pszichológiai felmérést, ami bár kutatás módszertanilag biztosan nem stimmel, de az eredménye a résztvevők kis aránya ellenére is meghökkentő.

Akik lájkolták az alábbi írásomat, ami a facebook-on jelent meg, mindannyiukat megkérdeztem, hogy szerintük igaz volt-e. Az arány? 2/10 résztvevő mondta azt, hogy egy jól megszerkesztett kamu az írásom, a 7 fő teljesen igaznak vélte, 1 pedig azt mondta, hogy nem tudja eldönteni, hogy igaz-e. 10 emberből 7-et lazán meg tudtam téveszteni, mert szeretem a kutyákat és a történelmet. Egy valódi politikus nem közölte volna az emberekkel, hogy "Ezt jól beszoptátok barátaim.", hanem örült volna, hogy ilyen jól meg tudta etetni a népet.

Én nem szeretném ha továbbra is folytatódna Magyarországon a népbutítás, ezért született meg az alábbi teszt és jelen cikkem is

"Taxum Caneum

“A kutyatizedről azt gondolom, hogy egy jó szatirikus írás, aktualitások fantázia-történelmi bemutatásával…Mivel sok ember nem feltétlen képes az irodalmat az újságírástól megkülönböztetni, így lehet ezt is elhiszik és komolyan veszik majd.

Nagyon ízléses “kamu”, tényleg inkább szépirodalom.”- L.Casei

„Fura volt elsőre, hogy akkor mar ezzel foglalkoztak, de olyan hitelesen írtad le, megfordult a fejemben, h igaz lehet” V. Orsolya

 

A képen Ében, az egyik kutyánk látható.

 

Magyarország első migráns uralkodója, Károly Róbert (1308-1342) sok egyéb adónem, így az urbura és a kapuadó mellett bevezette a kutyáknak járó tizedet a Taxum caneumot is.

Sajnos ez nem szerepel a Nemzeti Tantervünkben, pedig jelentős aktualitással bír!

A Taxum caneum-ot, avagy kutyadézsmát, vagy kutyadizeted minden kutyabőrös nemesnek meg kellett fizetnie, akinek volt legalább egy diófája. Az éves termés egy tizede az ország kóbor kutyáit illette meg. Ez a nagy tápértékű csonthéjas gyümölcs, amellett, hogy tápláló, meglehetősen drága is. Így a nemeseknek nagy érvágás volt a kutyatized bevezetése.

 

Azonban első bevándorló királyunk nemcsak a királyi kincstár növelése végett vezette be ezt az adónemet, hanem azért is, hogy megfricskázza az Aranybulla azon passzusát, ami a magyarországi izameliták és izraeliták ellen szólt. Mivel Károly Róbertet az észak-itáliai zsidó kereskedők juttatták hatalomra Pészách idején, amikor az Egyiptomból való kivonulást ünnepe van, művelt királyunk a Biblia alábbi passzusára hivatkozott a Taxum Caneum vallási indoklásánál:

" De Izráel fiaira a kutya se ölti ki a nyelvét, sem emberre, sem állatra. Ebből tudjátok meg, hogy különbséget tesz az Úr Egyiptom és Izráel között" (Mózes 2, 11:7)

Mivel a muszlimok azonban nem korrumpálták Anjou uralkodónkat, így a Taxum camelus nem született meg.

#vejetekvagyok #fotelforradalom #miigazmihamis "

 

2018.03.15.
Solymár

Szólj hozzá

politika demokrácia diktatúra kutyaadó BDSM Voodoolove