2017. jún 05.

Mesterséges megtermékenyítés – (Kolibri a szolgálólány)

írta: VoodooLove
Mesterséges megtermékenyítés – (Kolibri a szolgálólány)

"The dark side of the Force"

"Amikor pedig eljött a pünkösd napja, és mindnyájan együtt voltak ugyanazon a helyen, hirtelen hatalmas szélrohamhoz hasonló zúgás támadt az égből, amely betöltötte az egész házat, ahol ültek. Majd valami lángnyelvek jelentek meg előttük, amelyek szétoszlottak, és leszálltak mindegyikükre. Mindnyájan megteltek Szentlélekkel, és különféle nyelveken kezdtek beszélni; úgy, ahogyan a Lélek adta nekik, hogy szóljanak."– Apostolok cselekedetei 2:1 - 2:4, Károlyi-biblia

"A kíváncsiságomban nincsen gátlás":

-Ez belépőnek dicséretes. De vajon elég ennyi, ha pofán baszlak úgy istenesen?

-Egyelőre nem érzem úgy, hogy elég lehetne hozzá. Látom és értem mögötte az ideológiát, de egy pofon... lehet, hogy közelít nálam a tabuhoz. Bezzeg a fenekemet bármeddig lehetne csapkodni.

-Bármeddig? Na majd meglátjuk!

"BDSM és én... Nem igazán létezett ez a párkapcsolat eddig és még most sem látom, hogy létrejött volna. Kíváncsiságomban nem ismerek gátlást. Ezt előnynek, egy pozitív tulajdonságnak definiáltam magamban, olyannak, amit érdemes előtérbe helyezni, használni, játszani vele. A vasárnap bebizonyította, hogy tévedtem. Ismételten túl naív és jóhiszemű voltam, nem gondoltam bele, hogy ez az egész, ez a verbális játszadozás és bevállalósnak tetszés mennyire másként is csapódhat le a másik félben. Nagyobb a szám, mint a bátorságom. Ezt eddig is tudtam, csak nem ébredtem rá igazán.

"Én megálltam, de más nem fog". És igaza volt. Át kell értékelnem ezt a tulajdonságot magamban. Azt hiszem, valmi egészen ilyesmire mondhatják, hogy aki a tűzzel játszik, könnyen megégetheti magát. Pár percig úgy is éreztem, hogy ez sikerült.

Nem vagyok egy mazochista alkat, a szó hagyományos értelmében. A fájdalomtűrő képességem alacsony, a fogorvosnál is mindig kérem az érzéstelenítést. Mégsem ez volt a baj, mikor a fenekemre csapott, úgy emberesen. Megijedtem. Megijedtem, mert nem számítottam ekkora erőre, megijedtem, mert nem tudtam, hány ütés követi még az elsőt és legfőképp, mert nem tudtam, kiszállhatok-e. És amikor úgy tűnt, nem, végem volt. Leblokkoltam. Persze, csak úgy tűnt.

A bizalom hiánya volt a baj. Az, hogy alig egy hete ismerem ezt a férfit és bár rengeteget beszélgettünk, ez a fajta sötétség valahogy mégiscsak megtartotta a távolságot tőlem. Amikor pedig ezt a szemében láttam meg, miközben épp leribancozott... Akkor megszólaltak a vészcsengők és elfelejtettem, hogy mindez számára csak egy szerep, egy eszköz, méghozzá valamilyen kifacsart módon éppen az öröm okozásához. Csak az számított, hogy újra biztos talajt érezzek a talpam alatt. Persze ezt is tökéletesen felismerte és készségesen segített is elérni. Átlátott rajtam, bármennyire is megnehezítettem a dolgát. Úgy éreztem, úgy érzem megfejtett, jóval hamarabb, mint én saját magamat." -Kolibri

...Megvolt a "szeánsz". Elbukott a kislány. Nevezzük nevén. Valóban szubmisszív, és remek szolgalány lehetne belőle. De nem mazochista, elég alacsony fájdalomtűrő képessége van, verbális agresszivitásra érzékeny. Csak D/S kapcsolatra volna alkalmas, de az S/M már kizárva. A határai elég kézzelfoghatóak. Összességében a kíváncsiság még kevésnek bizonyult. Az önismeret hiánya, bizonytalanságot szült. Aktívnak tartotta magát de a dominálás hatására mégis csak passzív lett. Na valahogy így születik "Csipkerózsika, akit megbasznak alva".

A magam részéről...  Milyen szimbólumok vannak rajtam? Sámán, Ikrek, Angyal, Ördög, SM, DS. Egy kibaszott gengszter vagyok. Szeretek gengszterkedni. Irreálisan gyorsan váltok "törvénytisztelő polgárból" gengszterre. Komolyan elgondolkodtam a skizofrénián. Nem olyan nagy baj az, csak egy kis figyelemre van szükségem a kezeléséhez. És ha itt tartunk, akkor már megint Feldmár.

Depression and Schizophrenia - Is There Life Before Death

Tanulság: Ne etesd a Trollt! Ki akar egy pszichóval játszani? Ja igen tudom egy másik beteg agyú nő... Eilr@hc.

"A Szub felemeli a Domot és valami új és erősebb születik."

Az én családomban anyai ágon öröklődik a szadizmus (elég ha én értem): Engem a BDSM-be egy konkrét Nő, egy konkrét élménnyel húzott be. Mint később kiderült Ő inkább szadista volt mint mazochista. A mazo csupán csak egy szerep volt, amit felvett kíváncsiságból. A kisebbik gyermekemet ez a hazug, szadista picsa szülte volna meg, de abortáltattuk. Még abban a pillanatban anyát váltott. "Nem tervezett gyermek." A kisebbik lányom szadista, aki nem hallgat rám. Nekem kell majd ráhallgatni.

Aktuális problémánk, hogy a lányom az óvodában csíp, rúg, harap játékból. Hogyan kezeljük? Édesanyám azt tanácsolta, hogy csapjak a kezére, mert a fizikai fájdalmat könnyebb feldolgozni mint a lelkit. Persze, igen, az Ő fejében ez így áll össze. De amikor felhívtam a figyelmét arra, hogy nem csak fizikai, de lelki sérüléseket lehet okozni akkor egy picit elgondolkodott. Ne etesd a Trollt!

Punk Freud:

"Álmodnak-e az androidok elektronikus bárányokkal?‎"

Kolibri szereti a cicákat de allergiás rájuk. Mindig tüsszög. Én pedig csak egy-egy macskafajta szőrétől tüsszögök, a dorombolás és a hízelgés pedig megnyugtat. Gyerekkoromban gyakran vigyázott rám egy idősebb hölgy. Szerette az állatokat. Több kutyája is volt. Egyszer azonban a sufnijába bevackolt egy vemhes macska. A rögtönzött alomba, 4 kicsi cica született. A hölgy elmagyarázta nekem, hogy ennyi cicával Ő már nem tud mit kezdeni és valahogy meg kéne a kicsiktől szabadulnia, de ő képtelen lenne... Megtenném én neki? Átéreztem a problémáját és az érvei is meggyőzőnek tűntek. Ráadásul nem mint parancs hangzott el hanem mint kérés. Azt kérte, hogy segítsek rajta, oldjam meg a problémáját. Megoldottam...

"Különös élmény félelemben élni, ugye? Pontosan ezt jelenti a szolgaság. Én láttam olyan dolgokat, amiket ti, emberek, el se hinnétek. Lángoló csatahajókat az Orion peremén."

Az hogy én miért vagyok olyan amilyen, nagyrészt az Anyám tekintélyelvű nevelésének köszönhetem. És annak, hogy egész eddigi életemben lázadtam ellene. Mára már sokkal kikiegyensúlyozottabb a viszonyunk, mert az én nézőpontom erősíti Őt, az övé pedig engem. A hangsúly az egyensúly.

"Hitvány tudásod nem vetekedhet a sötét oldal hatalmával!"

És hogy miért vagyok kakukktojás? Mert egy született Punk vagyok. Képességem, hogy szélsőséges, negatív hatással pozitív üzenet fogalmazzak meg. Mesterséges megtermékenyítés, a lombik program gyöngyszeme. Hiszek abban, hogy az emberek hatással lehetnek egymásra "szerelem" és "szex" nélkül is. Viszont a "szerelem" és a "szex" néha el is tud vakítani embereket. Megint csak az egyensúlyra és a harmóniára kell törekednünk. A BDSM egy remek gyakorlat erre. Itt lehet hazudni, de a BDSM sosem lesz ettől hazug. Ne a mennyiségre, hanem a minőségre törekedjünk. Önismeret és önkontroll, megfigyelés, mérlegelés. Ismerd magad, hogy a másikkal a játék játék maradjon. Menni fog?

Szólj hozzá

szadista skizofrén fenekelés BDSM