2018. feb 05.

"Nekem Kukim van, neked nunid van": EgyenlŐtlenséGeINK.

írta: RisleyAddix
"Nekem Kukim van, neked nunid van": EgyenlŐtlenséGeINK.

Főszerkesztőnk, Voodoolove megkért, hogy tartsam itt a frontot a Nexus-on. Köszönöm a bizalmad Főszerkesztő Gengszter Úr, @Kumihónak pedig az itteni blogjaim szerkesztését.

Miközben olvashatjuk, hallhatjuk, tapasztalhatjuk..., hogy a nők Magyarországon innen, valamint Keletre és Nyugatra is az élet minden területén el vannak nyomva, a férfiakkal szembeni társadalmi beidegződésekről a társadalmi közbeszédben meglehetősen kevés szó esik. Nyilvános fórumokon pedig gyakori -személyes tapasztalatom szerint- a férfiak hibáztatása az őket ért sérelmek miatt.

Vannak, akik a blogot úgy szeretik, ha rövid és tömör, mások dupla doktori disszertációnyi tartalmat várnak. Az előbbire vágyók az smpixie.com-on olvashatják Réhm Antal és Nyúl Lipót kalandjait és vitáit. Székely-porosz egypercesek. 

Hazánk legnagyobb BDSM-fétis közösségi oldalán azonban ugyanúgy negatívan vannak megkülönböztetve a férfiak, mint más virtuális és kézzelfogható terekben. 

Az oldal szabályzatának 53. pontja egyértelműen kimondja:

"53. Rendezvények csak az oldal események részén hirdethetőek, melyeket az oldal üzemeltetője előzetes figyelmeztetés nélkül törölhet."-https://hu.smpixie.com/felhasznalasi-feltetelek

 

Tény, hogy jómagam apróhirdetéseket szoktam feladni az eseményeinkről, mivel az események iránt érdeklődő embereket nem könnyű megszólítani. Igen, ez is az oldal szabályazatának megszegése, ám azt gondolom, hogy az apróhirdetés műfaji követelményeinek teljesen megfelel, így ebből a szempontból is korrektnek tartom a "buli-aprózást."

Azonban van egy ismerősöm, aki bár jó eseményeket szokott szervezni -régebben sokat jártam- az oldal szabályzatára fittyet hányva blogokban szokott saját eseményeiről áradozni. A saját eseményeink nyilvános ajnározása felvet ugyan hagyományos etikai kérdéseket, de ezek, úgy hiszem meglehetősen szubjektívek. Azonban az a tény, hogy az említett hölgy a blog felületet -sokadszor- használja eseményei népszerűsítésére, ez üzleti etikai szempontból nem megengedhető:

https://hu.smpixie.com/bdsm-blogok/sunflower88/43823-a-food-fetish-ejszakaja

Saját blog oldalán természetesen mindenki azt csinál, amit szeretne, de itt nem erről van szó.

A fent említett hölgy azt is kijelentette, hogy én lesz@om mi van főszerkesztőnkkel, @Voodoolove-val. Azonban ő nő, így a társadalom biztosít számára előjogokat. Blogolhat rendszeresen szabályokat sértve és etikátlanul. Vádaskodhat alaptalanul. Nekem már olyan szabály miatt is törölték blogomat, ami nem is létezik...Nevezetesen azért kaptam egy dörgedelmes admini leb@szást, amiért egy saját magát törlő felhasználó munkásságát méltattam és sajnálatomat fejeztem, ki, hogy törölte magát az oldalról. Érkezett minden jóság: Mit képzelek én magamról, mikor jól tudom, hogy van az oldal szabályzatának egy pontja, ami kimondja, hogy törölt felhasználóról nem lehet blogot írni. Ilyen szabályzati pont nem létezik.

Miről lehet/van itt szó akkor? Közel három és fél éve szervezek BDSM bulikat Budapesten. Illetve a Magyar BDSM Konferencia főszervezői és alapítója is szerény személyem. Ott van még a Magyar BDSM Díjak is...No de  tudom, hogy nem vagyok tökéletes, így törekszem a  vendégeink véleményeit meghallgatni és adni a szavukra, illetve minden konstruktív kritikát átgondolni és megfontolni. Annak ellenére azonban, hogy sem én, sem szervező társaim nem tökéletesek, egy ideje jelen vagyok, és sok embert mozgatunk meg. Tavaly közel 900-an látogattak el az eseményeinkre összességében! Érthető üzletileg, ha egy nagyobb testű fenevadat jobban korában akarnak tartani. Ehhez még hozzá jön zsidó származásom is, ami bizony többeket zavar. Az ortodox zsidókat pedig az zavarja, hogy nem vagyok vallásos... Ezen felül le merem írni a gondolataim, el merem nyíltan mondani a véleményem. Bár az Alaptörvényünkben rögzítve van a szólás szabadsága, Magyarországon a diktatúrának van hagyománya... Férfi is vagyok, így a blogjaimat  krtikusabban kezelik, mintha nő lennék.  Ahogy egy kedves ismerősöm mondta néhány évvel ezelőtt: " A punci irányítja a világot."

Képtalálat a következőre: „hungarian idiot”

A kép a lentebb meghallgatható két remekmű közti szakmai kapcsolatot illusztrálja.

A hazai szabad vélemény korlátozás és az elnyomás mögötti érv apparátus színvonala -véleményem szerint- pedig nagyjából egy szinten van az alábbi két remekmű esztétikai kiválóságával.

https://www.youtube.com/watch?v=bz9OadDEQ2g

https://www.youtube.com/watch?v=vPRfP_TEQ-g

Szólj hozzá

reklám etika szabályok BDSM buli Magyar BDSM Konferencia