2018. jún 11.

Kémkedés és viselkedés

írta: RisleyAddix
Kémkedés és viselkedés

Közel egy évet kihagytam a zsidósággal kapcsolatos tanulmányaimban. Azonban érdekesen egybevágnak a vallási tanulmányaim és a BDSM-beli történések. Már egy ideje a suliban, ahol járok gyakran előkerülő téma, hogy a zsidóság, Tórában leírt legnagyobb bűne az volt, hogy kémeket küldtek Kánaán földjére. Ez egyrészt azért volt ez nagy vétek, mert az Örökkévaló több alkalommal nyilvánvalóan megígérte, hogy övék lesz az említett terült. Ezen felül pedig, mikor a kémek visszatértek 12-ből 10-en rosszakat mondtak a Földről, azt állították, hogy óriások lakják és a termés is gyatra. 

 

Image result for jewish spies

---

Az utóbbi két BDSM bulinkon a Szerzetes trilógia kapcsán előkerült a műsor felkonferálásakor többször is a vallás, illetve vallásokkal kapcsolatos poénok. Volt, aki megsértődött ezen, szerencsére észrevettem és bocsánatot tudtam tőle kérni. Sokan gondolják azt, hogy paranoiás vagyok, amikor azt állítom, hogy kémeket szoktak küldeni az eseményeinkre. Ez most sem volt másként. Pár ember pedig kifogásolhatóan viselkedett a buli vége felé. Vállalom a véleményem, amit a 69 BDSM Party-n is elmondtam: a magyar BDSM kultúra jóval le van maradva a nyugati országokéhoz képest. Ott ismerik és becsülik a Dungeon Monitor (Kínzókamra felügyelő) fogalmát.: https://en.wikipedia.org/wiki/Dungeon_monitor . A mi eseményeinken ezt a pozíciót, szervezőtársammal együtt, @MasterElias-szal látjuk el. Szerencsére az eseményeink nagyon ritkán szokott szükség lenni rá, hogy beavatkozzunk.

Related image

Számos pozitív visszajelzés érkezett a júliusi bulinkkal kapcsolatban (a kritikákat szintén köszönettel fogadtuk és fogadjuk) egyik vendégünk, így írt az előző eseményünkről, a 69 BDSM Partyról:

"Baromi jól éreztük magunkat. Jó volt a buli, és persze jó volt végre kicsit kijönni a fényre. Eddig is tudtam, hogy a BDSM a minőségi (jó értelemben kalandvágyó és egész lényükben szeretetet adni és kapni vágyó) emberek sportja. Sok ilyennel találkoztunk Nálad."

Ha pedig én írom le a valóságot, elveszem a kémek kenyerét, ami lehet, hogy jobb is nekik, hiszen a kémkedés volt a legnagyobb bűn a Tórában.

Szólj hozzá

vallás kémek BDSM BDSM Közösség BDSM buli