2018. már 05.

Mi a helyzet a facebook-on?

írta: VoodooLove
Mi a helyzet a facebook-on?

Megosztottam Facebookon egy bejegyzést arról, hogy mennyiféle jelentéssel bírhat ez az egy szó: kollúzió.
A szüleim valóságos hisztériával támadtak le, hogy miért osztok meg ilyen dolgokat nyilvánosan a Facebookon. Hogy ezzel megtévesztem az embereket, meg stb. Kérdésem csak annyi volt, hogy amikor zenét osztok meg, akkor is így elmélyülnek a tartalomba?

Na, most akkor létezik Fekete Péter vagy nem? Gyanítom, nincs külön énem, de a környezetem meg van róla győződve. Talán meg kéne tanulnom másképpen használni a Facebookot?

Pedig akár BDSM szempontból is érdekes lehet a téma:

"Kollúzió; szó rokonságban áll a téveszme, avagy delúzió szavakkal. A lúzió a latin ludere szóból ered, ami más-mást jelent a klasszikus és késő ókori latin nyelvben. Jelentheti azt is, hogy játszani, megjátszani, és azt is, hogy kinevetni, kigúnyolni, becsapni:" -RD Laing

Egyszerűen csak összejátszás.

Deluzió; szintén kigúnyolás, ámítás, viszont önbecsapás

Kollúzió vagy Deluzió, amikor egy Top Domináns szerepet játszik. Mert hát tudjuk, hogy van olyan, hogy csak szerepet játszik. Én magam is szoktam szerepeket játszani. Persze ez nem abban az értelemben szerepjáték, mint amire elsőre asszociál az ember. Ha nagyon őszinte vagyok akkor mindenki szerepet játszik, csak nem feltétlenül tud róla.

Én gyakran felépítek már jó előre egy koreográfiát. Persze, nem feltétlenül kell ehhez makacsul ragaszkodni, hisz nem tudhatjuk, hogy az alanyunk miképpen szeretne résztvenni a játékban. Lehet, hogy éppen a deluzió állapotában találja magát. Ez a kommunikációból derül majd ki. Jó kommunikáció, fél siker.

Szólj hozzá

facebook fantázia dominancia domináns BDSM