2018. már 14.

Dani mint politikus?

írta: RisleyAddix
Dani mint politikus?

"Dani, mindannyiunkban van egy egészséges narcizmus, akik letettünk valamit az asztalra a magunk területén. Ezzel semmi gond nincs, sőt. Ez így helyes."- Egy kedves ismerősöm. 

A múlt héten egy tanítványom nagypapájával beszélgettünk óra előtt és azt kérdezte tőlem:

"Dani, maga miért nem lesz politikus? Biztosan nagy sikere lenne. Ilyen fiatalemberekre lenne szüksége az országnak, mint maga." Elmondtam Vizinger Bencének (álnév), hogy vannak az életemben kompromittáló elemek, ezért sem lehetnék politikus.

"Ugyan már Danikám, nem olyan ember maga,"- felelte.

Valóban büntetlen előéletű vagyok, átadom a buszon a helyem az időseknek és a kisgyermekeseknek, rendszeresen viszek haza elkóborolt ebeket is.

Image may contain: outdoor

Pár hete volt az utolsó kutyamentésem, mikor is Csubi kutyát vittem volna haza, de mivel otthon nem volt senki, és a gazdi sem vette fel, végül egy állatorvosnál adtam le megőrzésre, ahol a chipje beolvasása után megnyugtattak, hogy rendszeresen meg szokott ugyan szökni a kutyus, de jön érte a tulajdonos. Az övemet használtam póráz gyanánt, hogy Csubi ne szaladjon az autók közé. Igaz, szinte végig követett. Jellemző az elkóborolt kutyákra, hogyha közel engednek magukhoz, onnantól követnek. Feltehetően érzik, hogy jót akarok nekik.

 

Az ELTE-n filozófia szakot végeztem 2006 és 2011 közt. Ez idő alatt nemcsak a tanulásban, de a szociális életben is jeleskedtem. Többszörös kocsmakvíz bajnok lettem. Ezeket az eseményeket Szávay Laci szervezte, akinek bátyja, István a Jobbik parlamenti képviselője (https://hu.wikipedia.org/wiki/Szávay_István_(politikus) ). Azonban nem ő volt az egyetlen, akit megismertem egyetemi éveim alatt, és aki a politikánál kötött ki.

Lukácsi Katalin, évfolyamtársam  a KDNP politikusa lett, amiből nagy botrányok és média nyilvánosság közepette lépett ki ( https://hu.wikipedia.org/wiki/Lukácsi_Katalin).

A politikához szintén közel álló Balogh Gábor (https://alfahir.hu/szerkesztok/balogh_gabor)) is rendszeresen részt vett a Laci által szervezett kocsmakvízeken.

 

Kizáró okok?

2006 októberében kezdtem fizetős dominákhoz járni. Ezt a tevékenységet rendszeresen űztem 2014-ig. Azóta már csak ritkán járok. 2009 és 2012 közt pedig számos femdom filmben szerepeltem. Igaz, hogy voltak és vannak olyan politikusok, akik ismertek arról, hogy nem szentéletűek, nem vagyok benne biztos, hogy egy soviniszta, erőteljesen patriarchális országban jó szemmel néznék, ha politikus pályára lépnék.

 

Image may contain: 3 people

2014-ben, Bokros Lajossal, az ellenzék főpolgármester-jelöltjével, korábbi pénzügyminiszterrel, a Moszkva téren.

 

Igaz, ami igaz, most is politikusként tevékenykedem. A Magyar BDSM Díjak és a Magyar BDSM Konferencia alapítója és főszervezőjeként szinte napi szinten tartom a kapcsolatot a világ számos országában élő BDSM közösségek vezetőivel és prominens személyeivel Szerbiától Bulgárián át Romániáig, az Egyesült Államokig és Kanadáig. Igaz, még gyakrabban beszélgetek a hazai BDSM szereplőivel. Így tehát amolyan BDSM belügy-külügy miniszter, és vándor nagykövet is vagyok. Természetesen most lesznek, akik narcizmust kiáltanak. Igazatok van, nem vagyok igazi politikus, mert egy forint állami támogatást, visszatértést sem kapok, és a korrupció, valamint a sikkasztás sem kenyerem. 

 

Kordon bontás?

2014-ben Bajnai kampányzáró gyűlésén átadtam neki és a 2. kerületi jelöltnek, Szelényi Zsuzsának pár oldalnyi kiegészítést az Együtt oktatási programjához. Illetve Szelényinek egy Raffellót, míg Bajnainak egy energiaszeletet vittem. Bár valószínűleg nincs összefüggés a csokoládé és a kordonbontás közt, mégis érdekes, hogy másnap Bajnai Gordon exminiszterelnökünk elment kordont bontani:  http://foter.ro/cikk/20140406_bajnai_kordont_bontott_orban_mti_t_alazott?

Kamatok

Bár kétszer is voltam cserediák a Rotary-val az Egyesült Államokban, az Erasmus-szal pedig Írországban, bár önkéntes állatvédő vagyok, s bár számos országban vannak jó kapcsolataim világszerte, úgy gondolom, hogy jelenleg Magyarországon egy BDSM-et aktívan megélő ember nem kamatoztathatja kapcsolatait és képességeit politikusként, vagyis nem köznapi értelemben véve: hiszen most is szakpolitikus vagyok.

 

Szólj hozzá

politika nemzetközi kapcsolatok Erasmus BDSM Rotary