2018. már 28.

Nokiás doboznyi BDSM?

írta: RisleyAddix
Nokiás doboznyi BDSM?

Emlékszem régebben a hazai korrupció mértéke a nokiás doboz volt. Mára úgy tűnik, hogy ennek helyét az 1.3000.000.000.00 (Ezerháomszáz milliárd) forint vette át, nemcsak a Kósa Lajos féle öröklési ügyben, hanem az országból - állítólag - Ázsiába kiszivárgó, majd visszaáramló pénz összegét is ennyire teszik.

Egy a blogjaimat rendzseresen olvasó személy megjegyezte, mikor itt a Nexuson politizáltam, hogy szerintem ez nem illik ide. Elfogadom, hogy ő így gondolja, azonban több okból is úgy érzem, hogy nincs igaza. 

Egyfelől: ha valaki jellemzően BDSM témában blogol, nem kötelessége folyamatosan erről írni, főként úgy, hogy mind saját maga, mind a szerkesztősége hisz a szabad gondolkodásban. Ráadásul főnükünk sincs, akitől bármiféle javadalmazást kapnánk, így akár a húsvéti nyúl legendájáról is írhatnék. Erről jut eszembe egy klasszikus, nem, nem a Monty Python féle "nyúlon túl", bár van némi köze hozzá:

http://subvito.eu/11-evad/fantasztikus-husveti-kulonkiadas/

Másfelől az általam ismert hazai BDSM bloggerek jelentős része írásaiban pökhendi módon gyaláz másokat, bármilyen témában, amiben nem ért velük egyet. Az smpixie.com-on számtalanszor előfordul, hogy valaki leírja a véleményét a poliamoriáról (többszerelműség), vagy éppen a D/s-ről, ezek után pedig blog cunami következik az eredeti blogot szidalmazva, vagy a szidalmazót szapulva, vagy a szidalmazót szapulót köpülve. Már ezt leírni sem könnyű úgy, hogy az ember közben kezében tartsa a logika fonalát. 

Valódi tartalmat, ami nem mások szapulása, vagy a szapulás szapulása, vagy a szapulás szapulásának szapulása (ezt többet  le nem írom), illetve nem saját személyes problémáik olyan leírása, ami nem mutat túl a nyavalygáson; csak kevesen termelnek BDSM témában. Jó-jó ez nem igaz. Kevesen állítanak elő olyat, ami szerintem minőségi tartalom lenne, de többen osztoznak a véleményemben, többek közt Úrnőm, Domina Réka

Az smpixie-n azonban nemcsak kevés - általam - minőséginek tartott  blog jelenik meg, ám diktatórikus és alkotmány ellenes a cenzúra. Egy blogomat azért törölték, mert törölt felhasználókra hivatkoztam. Pozitívan:

@Voodoolove-ot és @Ítélőmestert.  (Előbbi azóta - szerencsére - visszaregisztrált pixire, és itt is rendszeresen publikál) Az oldal szabályzatát átnéztem és nincs benne a fent említett, szólásszabadság ellenes kitétel. Mivel azonban az smpixie.com-on ilyen cenzúra működik azokkal szemben, akiket az oldal adminjai nem kedvelnek, illetve általánosságban sem írhatunk a vallásról vagy bármilyen etnikumról, ezért meg kell fontolnunk, hogy miről és hogyan értekezünk a magyar törvények adta kereteken belül. 

Mivel pedig az ember nem kifogyhatatlan tárháza a BDSM és fétis témáknak, azonban vannak, akik kedvelik a Nexuson megjelenő írásainkat, fontos, hogy legyen új tartalom az oldalunkon.

Ma már írtam az smpixie-re is egy blogot, amit biztosan kimoderáltak volna, ha ezt a képet felteszem hozzá, amit megírása közben készítettem:

 

A fényképet az említett blog írása közben készítettem a Bookta nevű kávézóban, mivel megláttam a régi kiadású Lenin kötetet, ami szerintem passzol a Csernobilos esszémhez

Szerintem egész szerkesztőségünk nevében mondhatom, hogy nyitottak vagyunk az olvasóink által felvetett témákkal is foglalkozni, azonban amíg az egyik oldalon erőteljesen cenzúra és szapul...-tudjátok mire gondolok. blogok vannak erőteljes mennyiségben, addig ha kedvem úgy tartja én a Nexuson politizálni fogok, reménykedve abban, hogy ezáltal is hozzájárulok - mégha csekély mértékben is - a köz javához, ahogy egy utilitaristának illik. Ha pedig politika és hozzájárulás, az idei választási kampány alatt, számomra ez a beszélgetés járult hozzá - a magán beszélgetéseimet nem számítva - legjobban a véleményem alakuláshoz, mindenkinek jó szívvel ajánlom:

 

http://www.atv.hu/videok/video-20180323-cegledi-zoltan-es-lakner-zoltan

Szólj hozzá

cenzúra korrupció blogolás BDSM