2018. már 31.

Szerkesztői reakciók

írta: RisleyAddix
Szerkesztői reakciók

Úgy gondolom, hogy egész szerkesztőségünk (@Voodoolove, @Lucifer91, @Kumiho, @EilrahC és @RisleyAddix) mondhatom, hogy számunkra fontos olvasóink véleménye. Sajnos azonban olvasóink ritkánk lépnek kapcsolatba velünk - legalábbis ez az én tapasztalatom.

A héten két olyan emberrel is beszéltem, akikről kiderült, hogy szokták olvasni a Nexuson megjelenő blogokat. Egyikőjük meglehetősen negatív véleménnyel volt rólam és az írásaimról, sokadjára tudatták velem, hogy öntelt vagyok. Egy másik olvasónk azonban ezt írta a legutóbbi blogomra (http://nexusbdsm.blog.hu/2018/03/30/egy_aspergeres_zsido_saman) reagálva:

"és azt nem tudom megmondani, hogy mások miért tartanak bölcsnek, de azt igen, hogy az én tiszteletemet azzal váltottad ki, hogy tudás és alázat (nekem nagyon fontos-értékes tulajdonság a jó értelemben vett alázat az élet minden területén, aminek semmi köze a megalázkodáshoz) kettőssége érezhető benned... sok ismeret és érdeklődés, nyitottság a még többre."

Természetesen a pozitív vélemények mellett a negatívakra is reagálunk, mi nem menekülünk a negatív kritika elől amolyan Tiborczos módon:

https://coub.com/view/14jg2v

 

Számos embert zavar, hogy sok dologról határozott véleményem van. Ez jellemzően azokra igaz, akik nem ismernek személyesen, vagy ha ismernek is, felületesen. Úgy hiszem, szerkesztőségünk minden tagjának jellemzően erőteljes véleménye van az általa írt témákról, legyen az pszichológia, a Szürke-trilógia, vagy éppen saját személyiségének fejlődése/változása. 

Ha olyan téma kerül szóba egy beszélgetésben, amihez nem értek, vagy csak kicsit konyítok hozzá, kérdezni szoktam, ilyenek a teljesség igénye nélkül:

 

- főzés

- járművek

- fizika

- kémia

- műszaki termékek

Nem is szoktam fentiek közül egyikről sem blogot írni. Nálunk olyan emberek dolgoznak, akik vállalják a véleményüket és szívesen vitatkoznak is arról. A túlzott dicséretek és szidalmak is olyanok, amik szerintem alaptalanok irányomban. A többi szerkesztőnk nem tudom, milyen reakciókat kap az itt megjelent írásokra, ha kap egyáltalán. Hiszen számomra is csak úgy érkeznek visszajelzések, hogy egy beszélgetés közben szóba kerül a Nexus. 

Nem tudom, hány rendszeres olvasónk van, de mindenkit arra buzdítók, hogyha szeretné megosztani velünk véleményét kulturált formában, akkor ezt tegye meg Facebook oldalunkon üzenet formájában:

https://www.facebook.com/nexusbdsm/

Ha az én írásaimmal kapcsolatban van észrevételetek azt el tudjátok küldeni a risleyaddix@gmail.com címre is.

 

Image result for the editor

Mi sem tudunk mindent itt a Nexuson, de igenis van véleményünk a BDSM-ről, a pszichológiáról, a filozófiáról, saját magunkról, a vallásokról és sok minden másról. Amíg pedig vélemény és szólásszabadság van Magyarországon, addig élni is fogunk ezekkel a jogainkkal. Ezzel nem célunk senkit sem megsérteni, sokkal inkább elgondolkodtatni akarunk, illetve leírni a véleményünket. Vannak köztünk introvertáltabb és extrovertáltabb szerzők, ettől is függ, hogy melyik a főbb motivációnk.

Örülünk annak is, ha témákat vettek fel, amikről szívesen vennétek, ha írnánk, ha módunkban áll, meg is fogjuk tenni. Legalábbis én a magam részéről.

 

 

 

Szólj hozzá

pszichológia szerkesztő személyiség reakciók BDSM Szürke