2018. ápr 04.

A google és a humorérzék

írta: RisleyAddix
A google és a humorérzék

"az en velemenyem szerint : "You are a walking library." - egy olvasónk benyomása, jelen cikk szerzőjéről

Tegnap egy közeli rokonomnál pakoltunk egy másik közeli rokonommal, és azt találtam mondani az utóbbinak, hogyha befejezi a csavarozást, ne aggódjon, kap egy kólát. Erre az előbbi közeli rokon azt reagálta, hogy az sajnos nincs. Mire én megjegyeztem: "Akkor kapsz minden más üdítőt." Szerintem ez nem volt annyira vicces, de neki tetszett.

---

Az utóbbi pár hónapban sokat politizálok, illetve rengeteg stand up-ot nézek. Utóbbitól úgy érzem, hogy fejlődni kezdett a humorom. Előbbivel pedig több alkalommal is foglalkoztam itt a Nexuson, ezért ezzel a témával most nem foglalkozom. De Dj Anal Intruder adja neki, remélem Verbeléden nem él egy olvasónknak sem rokonsága:

---

Az utóbbi időszakban számos ember keresett meg, hogy ezzel vagy azzal segítsek nekik BDSM ügyben. Ezek egy jelentős része a Google által sokkal gyorsabban megoldható lett volna, mint így. Más esetekben, olyan rendezvények kapcsán kerestek fel, amiket nem én szervezek, de ugye "BDSM? A Dani biztos tudja, miről van szó."

Dani lehet, hogy tudja, lehet, hogy nem. De állítom, hogy a Google az esetek jelentős részében hatékonyabb, mint én. Ha pedig már azt állítottam, hogy javulóban a humorérzékem:

Minden bizonnyal nekem is vannak hibáim, mikor a fogyasztói oldalon vagyok. Ugyanakkor a szolgáltatói oldalról furának tűnik, amikor az emberek úgy akarnak Google-nek használni, mint a fenti videóban az úriembert. Hiszen a "Dani tudja, ha BDSM-ről van szó," és "Ő egy két lábón járó lexikon." Mivel elég sok időt töltök BDSM események szervezésével és beszélgetésekkel a témában, így van benne némi igazság; valóban, viszonylag sokat tudok a hazai eseményekről, illetve külföldi barátaim által néhány külföldi eseményről is vannak információim. Régebben valóban sok könyvet olvastam, mára inkább újságokat és internetes cikkeket szoktam fogyasztani. Való igaz, irodalom fogyasztásom nagyobb nyomokban tartalmaz könyveket is, amik jellemzően pszichológiai tartalmúak.

Related image

Két kétlábon járó könyvtár

Örülök annak, ha tisztelnek, ha elismernek, de annak már nem, ha túlbecsülnek. A túlzott elégedettség önmagunkkal nem tesz jót, illetve a felhasználóknak is gyorsabb és kényelmesebb lenne, ha a megfelelő helyet/személyt keresnék fel az őket érdeklő kérdésekben. Még ha sámán is vagyok (http://nexusbdsm.blog.hu/2018/03/30/egy_aspergeres_zsido_saman ), akkor sem vagyok sem mindenható, sem mindentudó. Sajnálom ha ezzel csalódást okoztam valakinek, de az embert azért ne keverjük össze az Égiekkel.

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá

humor tudás stand up sámán Google BDSM