2018. ápr 04.

Indigó gyermek II.

írta: VoodooLove
Indigó gyermek II.

„Ugye nem létezik igazából sötét oldal?” –szólt a kérdés felém, mielőtt a szobába léptünk volna. Alanyomról már sok mindent megtudhattam, hisz egy extrovertált lány volt. Sötét oldal nincs, csak én vagyok – nyugtattam.
Világnézetünk pont a tükörképe volt egymásnak. Míg én halálom előtt szeretnék élni, addig ő a haláltól egy élhetőbb életet várt. Szóba került az agykontroll, és egy ismertebb spirituális szerző, akinek a nevét már el is felejtettem. Nem tudtam, csak sejtetettem, hogy itt kell keresni a problémát, és a bizonytalanságot. Hipnotizálni csak megfelelő képzettséggel lehet embereket, és csak olyanokat, akik beleegyeznek és alkalmasak rá. De mi a helyzet az önszuggesztióval, vagy a vezetett meditációval?
Általában itt a tudatalattiban raktározódó negatív gondolatokat formálják pozitívvá. Ne láss! Ne hallj! Ne szólj! Van, aki egy idő után olyan szerepet játszik így, ami az identitásával összeegyeztethetetlen. Így belépett az önmagától és a valóságtól való elidegenedés birodalmába.

„A tudatalattiban raktározódik az összes pozitív és negatív élmény, mely az embert éri élete során. Hasonló helyzetben, a már megélt élményekre adott érzelmi reakciók kerülnek felszínre a tudatalattiból. Például, ha a munkahelyen összevesztünk a főnökünkkel, ami miatt fájt a gyomrunk és idegesek voltunk, akkor ezek a testi reakciók már attól is előjönnek, ha csak a főnökünk irodája előtt elmegyünk. Ha tudatunkat negatív gondolatokkal töltjük meg, idővel elkorcsosul a tudatalattink is.”

A túlzásba vitt „pozitív” szemlélet igen veszélyes lehet az egyénre nézve. Én a személyiségemnél fogva általában bizalmatlan vagyok egy új ismeretnél. James Redfield spirituális regényében találkozhattunk olyan karakterekkel, akik az intuíció segítségével teremtenek kapcsolatot egymással.

A mennyei prófécia;

„A perui őserdő mélyéről, az ősi romok közül titokzatos kézirat kerül elő. Csodálatos, az egész emberiség életét megváltoztató eszmék olvashatók a szövegben. A több ezer éves próféciák megjósolják, hogy a huszadik század végén az emberiség fejlődésében döntő fordulat megy végbe. A Kézirat által előrevetített kilenc felismerés mindenki számára elhozza a megvilágosodást. Redfield regénye valóságos kultuszt teremtett: a könyv hatására világszerte sokan változtatták meg életüket, Amerikában és Nyugat-Európában klubok, vitakörök alakultak, amelyekben A mennyei prófécia tanulságait, további lehetőségeit elemzik.”

Nos, egy olyan hölgy, aki ebben a világban él, miért vágyik olyan játékokra, ahol a légzéskontroll játszik hatalmas szerepet az életében? Mi ez ha nem élet-halál ösztön?

És én abban a világban attól vagyok indigó, hogy jól kommunikálok, analizálok, és feltárom a tudatalattiját a BDSM keretein belül?

5dgo.jpg

Szólj hozzá

szexualitás félelem pszichológia manipuláció fantázia fétis indigo pszichoanalízis bottom szubmisszív BDSM