2018. máj 06.

A kívülálló

írta: RisleyAddix
A kívülálló

Kevés ember blogjait szeretem olvasni. A velős és elgondolkodtató tartalmakat szeretem. A helyzet pedig úgy áll, hogy a diszkriminatív cenzúra és sokak felszínes érdeklődése miatt úgy érzem, hogy csak a Nexusra érdemes írnom BDSM témában. Sokak szerint pedig megosztó személyiség vagyok, és az írásaim is megosztóak. Ami a szívemen, az a számon és a 'tollamon'. Az 'oszd meg és uralkodj' elvét meghagyom a politikusoknak.

Pár éve az SmPixie akkori tulaja közölte, hogy közszereplő vagyok, ezért nekem el kell viselnem a kritikát, akkor is, ha az teljességgel valótlan, vagy éppen trágár. Hiszen én közszereplő vagyok. Letettem már valamit is az asztalra a BDSM területén? @MasterElias barátommal egyetértünk abban, hogy az önajnározás nem kifejezetten etikus dolog, így erre a kérdésre nem adok választ.

Tudom, hogy sokan ismeretlenül meg- és elítélnek, de ez természetes, hiszen közszereplő vagyok, mint Orbán Viktor, Kelemen Anna, vagy Semjén Zsolt. Jelenleg Simontornyán vagyok egy zsidó ifjúsági táborban. A semjén pedig a simon (zsidó eredetű név) egyik változata, jelentése: hallgatni, figyelni, illetve a görögben a Simeonok, laposorrúak. "Imádóim" most biztosan megjegyzik, hogy okoskodom, vagy tudálékos vagyok. Szerintem csak izgalmas tényekről írok. 

A pixien ezt sem írhatnám le. Ott azt, hogy zsidó, vagy cigány az ember magáról sem írhatja le, mert az adminok rasszizmust kiáltanak. Nesze Neked magyar alaptörvény, szólásszabadság és kisebbségek tiszteletben tartása!

----

Eredetileg arról terveztem írni, hogy a szexuális erkölcseinket hogyan határozza meg az a történelmi kor, kultúra és társadalom, amiben élünk. Ez is sokak számára puszta okoskodás lenne. A minap egy úriember azt vélte mondani egy általam írt blogra kommentben, hogy érthető, hogy a BDSM körökön belül sem fogadják el, ha egy férfi szubmisszív, ezért teljesen jogos, ha egy szubmisszív férfi dominánsként tünteti fel magát. Ergo: még saját köreinkben is játsszuk meg magunkat, hogy elfogadjanak bennünket.

----

Az internetes mémek világában a két soros, illetve a hírességek által megosztott tartalmak számítanak menőnek. Bár, ahogy Kovács András Péter humorista mondaná, nekünk még az a szavunk sem menő, hogy 'menő', a fiatalok is a coolt használják helyette.

----

Extrovertált személyiség vagyok, és fontos számomra a visszacsatolás. Azonban fogalmam sincs, hogy hányan olvassák az írásaimat. Ritkán kapok csak közvetlenül visszajelzést. Mivel pedig ez általában elmarad - a Nexuson -, ezért akár a kecskebékák, vagy a varangyok nemi életéről is írhatnék. Bár lehet, hogy akkor több reakció érkezne, hiszen teljesen téma idegen a kétéltűek párzása a BDSM-től. 

----

Egy kedves tanárom mondta, hogy jöjjek le erre a hétvégére Simontornyára. Mérlegeltem. Úgy gondoltam, hogy jót fog tenni a Lág Báomer (http://zsido.com/lag-baomer-hagyomanyok-es-szokasok/) lelkileg és sok új dolgot is tanulhatok. Megérkeztünk. Uzsonnáztunk, jött a Mincha (délutáni ima), utána egyből kezdődött az első előadás, amit a rabbink, Keleti Dávid tartott. Kimentem még gyorsban cigizni egyet, máris jött az egyik srác, hogy menjek be tolmácsolni a külföldi rabbiknak (magyarról angolra). Este a tábortűznél épp a III. BDSM Konferencia kapcsán volt egy fontos telefonom, és láttam, hogy a rabbink felém mutat. Gyorsan letettem és rohantam is tolmácsolni egy amerikai származású vendég rabbit, ezúttal angolról magyarra.

----

Zsidó vagyok, de nem ortodox, ráadásul perverz a zsidó szexuális erkölcs szerint, ami még az önkielégítést is tiltja. Igaz, ott van Sámson története (Bírák 13-16), de erről sem fogok okoskodni. Bár szerintem töményen tolta a BDSM-et a bíra, aki Dán törzséből való volt. 

----

Ígértem, hogy nem beszélek a munkásságomról, de azt szokás bírálni leginkább, aki semmit, vagy aki sokat tesz egy adott területen. Magyarországon zsidónak lenni, lexikális tudással rendelkezni (hiába veri ezt belénk a rendszer!) számos ember számára bűn. Egy zsidó közösségben BDSM-esnek lenni bűn, bár itt a lexikális tudást és a szervezői képességeket értékelik. Úgy érzem, minél többet teszek bele valamibe, annál inkább kívülálló leszek. Duplán pedig nem szeretnék elidegenedni.

Egy fenékkel pedig két egymástól távol eső lovat nem lehet megülni. Ha közel vannak egymáshoz, akkor a megállás, kellő ügyességgel megoldható. Mindig is kedveltem a csikósokat.

 

Related image

Csikós bemutató, Tanyacsárda, 2009.

 

 

 

Szólj hozzá

cenzúra zsidó színjáték csikós BDSM Közösség Magyar BDSM Konferencia