2017. dec 13.

A falu hírmondója?

írta: RisleyAddix
A falu hírmondója?

Azt szoktam mondani, amikor valaki veri a mellét, hogy ő igazi BDSM-et művel, hogy olyan nincs, illetve ha van is, ezerféle fajtája, ága és boga van. A BDSM mindenki számára mást és mást jelent. Sőt van, akire azt mondanánk, hogy ő aztán vérbeli, ösztönös huncut, miközben magát nem tartja annak. Az Egyesüt Államokban a Spanking és Domestic Discipline(Otthoni nevelés/fenyítés) Közösség tagjai közül sokan úgy vallják, hogy ők nem BDSM-esek, ezt egy külön műfajnak tartják.Ezt egy amerikai Dominától hallottam a tavalyi, Római BDSM Konferencián.

Másokat bekategorizálni - a fenti példa alapján- is láthatjuk, hogy igen nehéz. Alaposan meg kell ismernünk embertársainkat, hogy megfontoltan tehessünk rájuk egy címkét, persze könnyebb egy lábat csókoló emberre egyből rásütni, hogy szubmisszív. Miközben -legyen- bármilyen meglepő is, léteznek domináns fetisiszták, illetve vannak kizárólagos fetisiszták is (utóbbiakról bővebben: http://nexusbdsm.blog.hu/2017/12/07/bdsm_fetiseink_osszesege).

Tegnap délután az smpixie.com-on megjelent egy rövid, ítélkező, skatulyázó blog: Miért nem kezdeményeznek a pasik pixie bulin? címmel (https://hu.smpixie.com/bdsm-blogok/kedvesdomina/42782-miert-nem-kezdemenyeznek-a-pasik-pixie-bulin)

Ez a tömör szösszenet minimum háromokból kifogásolható:

1, A szerző nem volt jelen azon az eseményen, aminek férfi résztvevőiről erős kritikát fogalmazott meg.

2, Mivel nem volt ott a szerző, ezért a másokat gyalázó kijelentései tekinthetőek pletykálkodásnak, szarkavarásnak, manipulációnak. 

 

Képtalálat a következőre: „gossip”

3, A cím -vagy akaratlagosan, vagy nem szándékosan- tovább erősíti a magyar BDSM Közösség szektásodását: arra utal, hogy Pixie buli létezik és slussz. Se munch, se Luxuria, se Ashrakos rendezvények, semmi. Csak Pixie buli.

Az írás azt kéri számon az eseményen megjelent férfiaktól, hogy miért nem mentek oda 1, azaz 1 darab szép, fiatal szub lányhoz. A magam részéről úgy gondolom, hogy ez meglehetősen ritka jelenség. A férfiak még a legyet is röptében szokták elkapni...legalábbis rám ezt mondják (és nem dicséretként). Ha nem metoo van, akkor meneither? "Engem miért nem kapott el senki?" Az is elképzelhető, hogy az illető karakter nem több, mint puszta fikció.Mivel a szerző nem volt ott az eseményen, lehet, hogy valamivel mégis igyekezett felhívni magára a figyelmet, ezért írt egy sokakat sértő blogot. Én is kommenteltem : " 

"Kedves Szerző,
Ha emlékezetem nem csal, ott sem voltál azon az eseményen amiről írsz.
Az én szótáramban, amiről itt szó van az egyszerűen, rosszindulatú pletykálkodás. A többit pedig @vodoolove kolléga elmondta." - Jutalmam nem volt más, mint tiltás, a bejegyzést közzétevő hölgytől. 

Azon ritka alkalmak egyike állt elő a blog alatti kommentekben, hogy ismét szinte mindenki egyetértett abban, hogy nem ért egyet ezzel a bejegyzéssel. Olyan emberek is, akik máskor előszeretettel szapulnak engem. Egyetlen felhasználó akadt, aki a Falu hírmondóját vette védelmébe, mondván: " 

"Látom, itt is folyik a kirekesztődés. 
Mindenki egyénisége szerint. 
Lehet, velem van a baj, de én itt az oldalon több gyűlöletet látok, mint a valóságban. 
Talán ide hozzák az emberek a felgyülemlett problémájukat?"
Álljunk meg egy pillanatra kérem. Ha valaki a Lázár Jánosunk közli, hogy annyit érsz amennyi pénzed van és ezen Te is és sokan felhördültök és beszóltok Janesz komának, akkor a haragotok -talán- jogos. Itt sem az történt, hogy belibegett egy kis angyalka, cuki mosollyal, majd a gonosz ördögök szarral kezdték dobálni.
A férfiakat egyetlen esemény, egyetlen- valószínűleg fiktív- szub Hölgy beszámolója alapján: gyalázó, szektásító (http://nexusbdsm.blog.hu/2017/12/03/szektak_a_szektaban) blog bejegyzés azonban nemcsak az én nemtetszésemet vívta ki. Egy olyan Hölgy is leírta álláspontját, akinek -ezen a bulin is- volt alkalmam csókkal illetni csizmáit:
Képtalálat a következőre: „írszetter”
A kép illusztráció
Tegnap hazavittem egy elkóborolt ír szettert, vagyis hazáig kísértem és becsengettem a gazdáigoz, hogy be is jusson. Az egyik eb segítse a másikat. Schnauzer Protekció. 

 

 

 

Szólj hozzá

pletyka szekta BDSM Közösség Schnauzer