2018. már 18.

Tirpákiától a Kunságig

írta: VoodooLove
Tirpákiától a Kunságig

A következő írásunk szabolcsi, illetve kunsági dialektusban íródott.


Gyáá! Emlékszem, hogy a várdai strandon henyéltünk, amikor egy bácsi kimászott a medencébő. Pont a fejed fölött harangoztak össze a heréi, amikor kisuttyant a fürdőnadrágjából. Öcsém, milyen kis basznivaló csaj voltál már akkor. Felcsillant a szemem, hogy még a falu is passzol. ÓÓu. Pont valami ilyesmire gondoltam, ha "néhanapjánegyévbenegyszer" nyáron erre járok. A szűzhártyáért meg bocsi! Nem kell ehhez olyan nagy álmokat szőni. Egyébként is, te csak erősítetted a statisztikát. A cél érdekében pedig néha áldozatokat is kell hozni.


Egy magyar szociológiai kutatás (Tiszántúli Emanuelle) szerint, a vidéki lányok nagy része hasonló körülmények között veszti el a szüzességét. Innentől kezdve másképpen viszonyulnak a szexhez, mint azok a lányok, akik úgymond megadják a módját az első alkalomnak. Nagyjából aszongya, hogy míg a pesti lányok általában tudatosan, kíváncsiságból, ágyban párnák közt..., addig az aprófalvakban élők valami árokparton vagy bokorban. A motiváció nem a kíváncsiság, hanem az, hogy ha már megszerzett egy pasit, akkor oda kell adnia magát neki, hogy meg is tartsa. Tehát a szexet egy szükséges rossznak tekintik. Gondolom, némi keserű szájízt éreztél, amikor mondtam, hogy én nem vagyok ám tirpák teljesen. He!




De azért megtaláltuk a lehetőséget, hogy találkozzunk még. A templomkert az jó ötlet volt. Ott tényleg max csak én baszogatlak esténként. Nagyon ügyesen dolgoztál a brén! Bevallom, nekem sem egy mindennapi látvány volt, ahogy egy tini lány félrehúzott bugyiban maszturbál, és közben szopja a faszomat. "-Kisüti a szemem a pilács." Még ez a mondatod sem tudott úgy igazán kizökkenteni. Pedig hát na... Azért értem én a dialektust, Lajbinyanya! Jó, elbuktam a savtesztet. Mondd, hogy "fólia" és megmondom, honnan vagy! De most már tudom. Faóulia!

Pár évvel később, amikor unokaöcsémmel kerültem olyan közeli viszonyba, hogy megmutassa az iskolás szerelmét egy fotón, íphogy nem hangosan röhögtem fel. Na jó, legyünk diszkrétek he. Inkább dzsalj fel az alsó kerten, és állj meg a pottyantósnál! Bálában baszni pedig nem csak szúr, de nyomot is hagy. Egyességünk amúgy is mindenféle kapcsolat felett áll és nem korlátozódik közösen töltött időre. Ez kizárólag csak az ösztönlényünkről szól. Bevallom, tetszik ez a világ. Ott csörgedezik az ereimben a tirpák vér. No de én mégis csak egy "Nagyvárosi Farkas" vagyok. A franc se gondolta, hogy Miskolcon is ott leszel, mint egy családanya he. Ó a pulya az jó. De én szeretlek, aztán elhagylak, mint Pataky a várost. Vagy mint én Miskolcot. Kitérdepel he?

 

Szólj hozzá

szex szexualitás szociológia fantázia fétis bottom szubmisszív